The Owner of The Time Machine

hello there! thanks for visiting my blog, enjoy reading yeah. i am becca, i am 14, one of 9th graders who live in the middle of books stacks, everyday. and still trying to find my own page, i am fat, crazy-obsession-school's victim, and i love my super amazing bitches and jerks, voltreaks, the one who can make me LOOOOLing every single second
4:29 PM

perih - vierra

Posted by becca marshellew |

dirimu tak pernah menyadari
semua yang telah kau miliki
kau buang aku tinggalkan diriku
kau hancurkan aku
seakan aku tak pernah ada

aku kan bertahan
meski takkan mungkin
menerjang kisahnya walau perih

salahkah aku terlalu cinta
berharap semua kan kembali
kau buang aku tinggalkan diriku
kau hancurkan aku
seakan ku tak pernah ada

0 comments:

bang on it expertly, anyone?