The Owner of The Time Machine

hello there! thanks for visiting my blog, enjoy reading yeah. i am becca, i am 14, one of 9th graders who live in the middle of books stacks, everyday. and still trying to find my own page, i am fat, crazy-obsession-school's victim, and i love my super amazing bitches and jerks, voltreaks, the one who can make me LOOOOLing every single second
8:37 PM

!@#$%^&*tauah

Posted by becca marshellew |

1. besok ada olahraga, jam 10 materinya rollrollan, test pula
2. besok fisika dua jam, dari jam 12 sampe jam setengah 2, otak mampet kesedot idung gurunye tuh wekekek
3. gue males bangun pagi
4. gue males ribut mading
5. gue males ada bahasa indonesia
6. males ada mandarin ahhhh fcccckkk
7. besok pulang jam 3 shit shit
8. besok ngerjain mading dan anak kelas 82 pala batu semua, mau menang tapi gak ada yang mau dengerdengeran -___-"
9. kenapa sih semua orang selau bikin gue bete pas gue lagi menstruashit gini, pengen gue tabok tau gak
10. kenapa masalah keluarga gue gak pernah selesai............

0 comments:

bang on it expertly, anyone?